Translate

poniedziałek, czerwca 30, 2014

Szefem być...

Mamo, a dlaczego Ty nie masz wakacji?- pyta mnie Młody wracając z  zakończenia roku.


Kiedyś miałam - jak byłam w Twoim wieku - odpowiadam z rozmarzeniem.
A teraz jestem mamą pracującą - odpowiadam.
Szkoda, że nie jesteś szefem- dodaje Młody.
Dlaczego? -pytam.
Bo Szefowie to na pewno mają dwa miesiące wakacji - odpowiada uradowany.
Chcieliby, z pewnością - dodaję.


Takie jest wyobrażenie dzieciaków o byciu szefem. Sądzę, że ja w wieku Młodego podzielałam ten pogląd.

......................................................................................................................................
Nasze wakacje to takie wielkie tęsknoty. Młody u babć, ja w domu/pracy. Będziemy musieli się sobą nacieszyć w weekendy. Na pewno jeden lipcowy tydzień spędzimy nad morzem. Następnie dwa tygodnie w sierpniu, oby były dwa.







2 komentarze:

  1. Nauczyciele chyba mają prawie 2 miesiące wakacji ;), ja zawsze za dziecka myślałam, że takim to dobrze, co chwilę urlop

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczyciele tak, ale podobno są planowane zmiany. Ja nauczycielem nie jestem, choć mogłabym być ( studia, z których w pracy zawodowej korzystam odrobinę;-)

    OdpowiedzUsuń