Translate

sobota, kwietnia 24, 2010

O dzieciakach i z dzieciakami....

W ostatnim tygodniu zostałam zgrabnie zaczepiona na korytarzu w pracy przez najwyższego firmy. Gadka szmatka, m. in. o koleżance, która spodziewa się dziecka (drugiego). Jako że ja jestem mamą jednego mężczyzny – zakwalifikowanego, na dzień dzisiejszy, trzylatka do przedszkola od września – padło pytanie od najwyższego w sprawie moich planów pomnażania rodziny. Ja nie lubię owijać w bawełnę, więc odparłam – jeśli chodzi o prokreację w moim wydaniu to dla mnie temat jest zakończony. Najwyższy ma poczucie humoru (jeśli tylko chce), więc niezrażony moją odpowiedzią zapytał – dlaczego. Ja na to, że może z drugim mężem. Najwyższy na to, że mąż pewno na początku w tworzeniu potomstwa się angażował. Ja na to – jak mężczyźni w większości. Ale on ma zięcia, który opiekuje się dzieciakami. Tylko, że ma dwa metry. Ja na to – metry to nie problem. No i tym optymistycznym akcentem rozstaliśmy się na korytarzu.
Właśnie dwie moje bliskie koleżanki urodziły synków – po raz drugi. No i mnie też się zatęskniło do takiego pachnącego maleństwa, jednak tylko przez chwilę…

Miłego odpoczynku i niedzielowania. U nas cały dzień słoneczko, więc ja i mój młody mężczyzna pojechaliśmy do lasu i tam zrobiliśmy ok. 5 km. Fajnie się powłóczyć nigdzie się nie spiesząc ….

2 komentarze:

  1. Cześć :) A ja Ci powiem,że nawet jak widzę takie maleństwa na dworze,to nie mam takich marzeń,żeby mieć trzecie ;) Chyba bym w wariatkowie wylądowała.Razem ze swoim chłopem ;D Moja dwójka robi za całą armię czasami. U nas dzisiaj też pięknie,słonecznie,prawie lato.A w lesie to musiało być cudnie.Zazdraszczam.Ja z dzieciakami i chłopem zaliczyliśmy dzisiaj starówkę,ale mężu większość czasu zły łaził,bo mu "zdjęcia kazałam" robić.Dasz wiarę ? Buziaki Wam posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłop nie lubi robić zdjęć? Choć powiem Ci jedną rzecz - tydzień temu byliśmy na starówce i chłop zdziwiony, że ja aparat tachałam - a duży jest. A zdjęcia wyszły cudne. Wczoraj też wzięliśmy z młodym mężczyzną aparat i uwiecznliśmy jego potyczki kij i przyroda. Życzę takiego słońca jak u nas. Buziolki.

    OdpowiedzUsuń