Translate

czwartek, czerwca 28, 2012

Bezgłos

Tydzień temu koleżanka z pracy, z innego departamentu, pyta mnie - co się z Tobą dzieję, wogóle Ciebie nie słychać? Dodam, że jestem dość głośną osobą (głos). Ja na to odpowiedziałam - jestem mocno zmęczona, za dużo obowiązków. A teraz? Chciałabym mówić, ale nie mogę. Najzwyczajniej w świecie straciłam głos. Mówię szeptem. Młody do mnie - mama, a Tobie to przejdzie? Bo ja nie chcę przychodzić na Twój grób...
I jak tu wytłumaczyć dziecku, gdy głos Ci odbiera..

W sobotę już będę w innej części Polski. Tam, gdzie świeżość czuć w powietrzu i ten szum... I tak przez dwa tygodnie. Dobrych dni w tym czasie Wam życzę!

13 komentarzy:

  1. czy wybierasz się tam gdzie ja i może dałoby radę sie zobaczyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy my będziemy gdzieś między Łebą a Helem albo gdzie nas nogi poniosą ;)

      Usuń
    2. My Krynica Morska, czyli daleko.

      Usuń
  2. MYŚLĘ, ŻE TO MIEJSCE Z TYM SZUMEM TO DOBRZE CI ZROBI TAKŻE NA GŁOS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byle się tylko szum nie rzucił na uszy ;)) udanego odpoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego urlopu zatem !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w niedzielę będę w Jarosławcu :) ale tylko na tydzień.
    Życzę powrotu głosu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj, odpoczywaj... ja już wróciłam... niestety... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Było wspaniale. Wypoczęłam, choć nieplanowanych atrakcji była masa!

      Usuń