Translate

piątek, kwietnia 20, 2012

Breaking news????

No to weekend się zaczął. Małżonek nie zapłacił za telefony - zapomniał. Fakt mówił coś w tym tygodniu, żebym zapłaciła, a on mi odda, ale jakoś nieśpieszno mi było, bo to prawie 600 zeta. No więc w dniu dzisiejszym można do mnie dzwonić, ja nigdzie. 
Moja mama nazwała to mega oszczędnością, a ja mega wkur... 
Chodzę na jazdy doszkalające z prawka. Coś mi się pokręciło, albo raczej nie zakodowałam, że dziś mam jazdy... Dostałam smsa od instruktorki - gdzie jestem - ona czeka - i nawet odpisać oraz zadzwonić nie mogłam! Dorwałam się w nocy do prepaida mężowego i napisałam kilka słów przepraszających - telefonu nie odbierała.
Na domiar tego Młody warę sobię rozwalił. Nie pierwszy raz, oczywiście.
A jutro idę na imprę. Teściowa wychodzi za mąż. Znajomi z niedowierzaniem pytają - ktoś od teściowej? Nie - teściowa, lat 60.
No, a ja w tym tygodniu świętowałam swoje rodziny. Jak zwykle masa niespodzianek i przyjemności ze strony znajomych. Ech, fajnie mieć urodziny, tylko to sąsiedztwo cyfrowe...
Miłego weekendowania!!!!

18 komentarzy:

  1. o matko ale się uśmiałam :))) takie coś jeszcze mi się nie zdarzyło. Poza tym 600 zł za telefon ??????????? ja Cię pierniczę to ile Wy gadacie przez nie ???? ale forsa. Ja mam abonament 25 zł w tym 2.000 minut do mamy i ona do mnie też 2.000 i w zupełności mi to wystarcza :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly no ja mam abonament za 50 zeta, a chłop to gada i gada. Kocha to. Twierdzi, że jak stoi w korkach to wyciąga telefon i dzwoni... Oczywiście nie do mnie! W jakiej Ty sieci rezydujesz, że tylko tyle??? Może się przeniosę. Z impry właśnie wróciłam. Było miło. Ja jako kierowca bombowca...

      Usuń
    2. rezytuję w T :))) ale powiem uczciwie że esy wysyłam a dzwonię minimalnie więc mi wystarcza :)))

      Usuń
    3. A ja w O. Ale może za 1,5 roku zmiana...

      Usuń
    4. tak mnie abonament zafrapował, że aż życzeń Ci nie złożyłam ;/ wszystkiego najlepszego po urodzinach ;DDD chociaż Ty to chyba imieniny powinnaś obchodzić nie ???

      Usuń
    5. Polly urodziny. Imieniny mam w lipcu.. Dzięki za życzenia.Bez względu na wiek zawsze obchodzę.

      Usuń
  2. nie ma to jak dobrze zaczęty weekend :)))
    ale 600??????? za telefony u nas 100 za dwa :) (w tym kilka sms na 73cośtamcośtam żeby sobie filmy pooglądać na zalukaj.tv :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elphame a jakże. A co to jest zalukaj.tv??? Czy Ty już nie jesteś mamą pracującą???

      Usuń
    2. nieeee jeszcze leżę i pachnę ;)))) od października się zaczyna kierat :)

      Usuń
    3. na zalukaj.tv to ja sobie Chirurgów i Gre o tron ogladam :)))

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak znam ten ból moja pamięć do rachunku za tel. też zawodziła i potem taka niespodzianka...
    Wszystkiego Najpiękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasada to teraz tutaj gratuluję!! Znak zodiaku Baran...

      Usuń
  5. serdeczności urodzinowe z serca!:**

    hehe, ja już też tak się załatwiłam, większy ból był jak zapomniałam z pracy telefonu... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. basja ależ ta technologia nas uzależnia. Bez telefonu jak bez ręki!

    OdpowiedzUsuń