Translate

piątek, lipca 02, 2010

Co u nas

A dziękuję, dzieje się. Nigdy nie wierzyłam, że z firma może Cię zwolnić z dnia na dzień. Poprosić od razu o rozliczenie się ze wszystkiego – laptopa, telefonu itd. Pracujesz, a następnego dnia jesteś bez zajęcia, bo formalnie jesteś zatrudniony przez jakiś czas – bez obowiązku świadczenia pracy. Gorzej jak dajesz z siebie wszystko i w zamian dostajesz TAKIE DZIĘKUJĘ. A jednak. To jest domena korporacji. Komuś się nie podobasz, bądź jesteś postrzegany przez pryzmat kogoś, kto właśnie jest zwalniany – to po co firmie „czarny pijar”? Dzięki Bogu, ja pracuję w normalnej firmie z normalnymi zasadami. Nie korporacji. Choć doświadczyłam kiedyś takiej sytuacji. Byłam dzieckiem korporacji. Mój Szef został zwolniony (chciał za dynamiczne zmiany wprowadzać), a ja, jako jego asystentka – pożegnałam z nowym szefem za pół roku. A przez te pół roku działo się. Ja nie popuszczałam nowemu, a on mnie nie lubił. Darcie kotów. Rozstaliśmy się za porozumieniem stron.
Powtarzam sobie w duszy – dobrze będzie. Musi być. Wiara w tę drugą osobę i chyba właśnie miłość pomaga.

12 komentarzy:

  1. uffffffff czyli to nie Ciebie zwolnili ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to Ciebie zwolnili ... ale tak czy siak przykro, ktoś przecież został bez pracy z dnia na dzień :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapałka to mój chłop. Do końca lipca zatrudniony bez obowiązku świadczenia pracy. Tak musiało być.Damy radę.Musimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany Twój mąż ???? no to nie za dobrze ... mam nadzieję, że prędko coś znajdzie. Powodzenia życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziękuję. Chłopu przekaże. Jak on na mnie mówi: ta od pamiętnika w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha ha ... jakbym Lu słyszała :)) też się kiedyś lata temu dziwił a jak zobaczył jak to wygląda i jak się tu ludzie przyjaźnią i wspierają to teraz się realnie obawiam, że zechce być współautorem mojego domu w sieci !!! strach się bać ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widzę mojego chłopa piszęcego bloga - temat jeden - piłka nożna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mój by znalazł więcej tematów ... na przykład "Polly od kuchni" - wieści z pierwszej ręki buahahahaha ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się przestraszyłam,że to o Ciebie chodzi...ale jak czytam w komentarzach,to o chłopa...SZOK !!! Ładnie Mu podziękowali...żeby tak z dnia na dzień.Biedulki,poradzicie sobie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bovary chłop do końca lipca zatrudniony. Zabezpieczenie jest. Wstrzymaliśmy budowlańców. Chyba nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń