Translate

piątek, stycznia 04, 2013

No jestem. Dzięki Wszystkim Świętym, że ten  tydzień był taki krótki.
Sylwester to już chyba nie na moje lata. Gdy mam nieprzespaną noc to kolejnego dnia tylko myślę o kawie i o przytuleniu się do podusi. Kawa była, niejedna.




Natomiast do podusi przytulał się mój mąż - nawet kilkakrotnie.

Ja w tym czasie składałam z Młodym lego. Młody zawsze 1 stycznia obchodzi swoje urodziny. Już 6. Zawsze "mamy" tę gwarancję, że 1 stycznia tłum gości z życzeniami wpadnie do Młodziana. Ten tłum wegetuje i wyjście z domu to ostateczność.

Gdzie nie zajrzę to każdy dokonuje rozliczeń, podsumowań 2012 i planuje 2013. Dodam, że nie jestem temu przeciwna. Uważam, że dla osób, które mają problem z organizacją ten 1 styczeń i zobowiązania na 2013  są strzałem w dziesiątkę. 

Moje summary 2012 r.  to radość, że jeżdżę samochodem. Trochę mam motyli w brzuchu (to nie z miłości), ale jest dobrze. Fajnie też było posłuchać Red Hot Chlli Pepers na naszym rodzimym gruncie, w towarzystwie bliskim mojemu sercu osób.

Jeśli chodzi o 2013 to nie mam wyśrubowanych planów/zobowiązań. Przede wszystkim żyć wolniej. Pamiętać o znajomych - dzwonić, spotykać się. Doskonalić jazdę samochodem, pomyśleć o zmianie pracy (może, najpierw rozważyć plusy i minusy obecnej), no i poświęcić czasu sobie.
Wygórowane? Nie, chyba nie. 



No i najważniejsze. Dziękuję bardzo za piękne kartki świąteczne. Miło jest wysyłać kartki, ale je dostawać również!





8 komentarzy:

  1. Super milo :))) i fajnie, ze tak wiele osob podtrzymuje te tradycje :)
    Nowy Rok bedzie dobry, nie mozna tylko za wiele i za szczegolowo planowac. Po prostu brac zycie powoli i miec nadzieje na najlepsze.
    Ten "ogrzewacz" na kubek sama zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miło Zapałko z tymi kartkami. Masz rację, za dużo nie planować, gdyż w przeciwnym razie jak za dużo zaplanujemy, możemy się zestresować, że za dużo zaplanowaliśmy.
      Ogrzewacz na kubek wraz z kubkiem dostałam od Mikołajowej koleżanki. Takie cuda to http://home-you.com/pl/. Bardzo lubię z niego pić kawkę!

      Usuń
  2. ja za wiele na ten rok nie planuję bo w sumie najważniejsze mam już zaplanowane i tego się trzymam do kwietnia a potem będzie co ma być. Pracy nie zmieniam, prawko mam, autem nadal nie zamierzam jeździć czyli po staremu ;D

    Widzę moją kartkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawda. To najważniejsze to już za 4 miesiące! Dziękuję za kartkę!

      Usuń
  3. ah a ja jeszcze ani podsumowania ani planowania nie zrobiłam. Może jeszcze uda mi się nadrobić ;)
    Dziękuję bardzo za kartkę :)

    Tobie życzę zatem zwolnienia w tym roku, byś mogła złapać oddech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about a broken link on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

    Thanks!

    Randy
    randydavis387@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie!Mam nietypowe pytanie, które nie dotyczy bloga. Chciałabym odsprzedać książki "Czas odnaleziony" i "Dobry wiatr" autorstwa Moniki Kantor i Sebastiana Załęckiego. Książki kupiłam od autorki jakieś 3 tygodnie temu, przeczytałam jednym tchem i od tego czasu leża na półce, jednak nie bardzo mam na nie miejsce, dlatego chciałabym odsprzedać po 35zł za sztukę. Nie chciałabyś odkupić, a może znasz kogoś kto chciałby kupić? Chciałabym żeby książki trafiły w dobre ręce. w razie gdybyś była zainteresowana podaję maila apfrackowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń